Re: Mrtg

Witam,

pawelek_@irc.pl <pawelek_@irc.pl> napisał(a):
> Witam
> Robil ktos moze z was mrtg dla lokalnych adresow?
> Mam mrtg dla lacza ppp0. Chcialem tez zrobic tak zeby byl monitorowany
> dodatkowo kazdy IP w sieci lokalnej.
> Jak ktos ma gotowego confa z czym takim. Z gory dzieki za podeslanie.

Hm. cfgmaker co wypluwa? Jak rozumie agent SMNPd rejestruje te
interfejsy? cfgmaker <twoje_ustawienia> > /etc/mrtg.cfg, być może trzeba
odhashować interfejsy. Ewentualnie indexmaker /etc/mrtg.cfg >
/var/www/mrtg/index.html :)

(! Zrób kopie plików, zrób kopie plików... !)

Łukasz

--
Łukasz Nowak | Civilization starts with espresso...