Re: Emacs - tryb tekstowy pod X

> Dzięki za naprowadzenie mnie na rowiązanie.

Drobiazg. My, Emacsiarze, powinnismy sie przeciez wspierac :)

> Na elisp'ie znam się praktycznie wcale, ale pamiętałem, że mniej
> więcej w ten sposób deklaruje się zmienne, przypisuje wartości, czy
> jak to nazwać:
>
> (set-keyboard-coding-system 'iso-8859-2)

Robilem identycznie jak Ty. Na moim notebooku to dzialalo, ale na Emacsie 21,
ktory odpalalem zdalnie juz nie chcialo. Zdaje sie, ze ja podawalem tej funkcji
"iso-latin-2" jako argument, ale to nie powinno miec znaczenia. Teraz tego nie
sprawdze, bo po niedawnej instalacji systemu na tamtej maszynie nie
zainstalowalem tam jeszcze Emacsa.

Pozdrawiam serdecznie

PT