Re: Apache

> A u mnie jest taki myk, że jak miłem na off, albo wykomentowane, to nie
> miałem pliterek, jak miałem on, to też nie miałe pliterek, a teraz mam
> AddDefaultCharset iso-8859-2 i działa :-) Czy jest w tym jakaś logika??

Uzywalem kiedys Apache'a w Potato, a teraz w Woodim i u mnie zawsze wystarczalo
wykomentowanie tej linijki. Dlaczego u Ciebie jest inaczej, mimo ze uzywamy
tej samej paczki? Nie potrafie tego wytlumaczyc.

W sumie czemu ma sluzyc te domyslne kodowanie? Moim zdaniem o tym, w jaki
sposob przegladarka ma kodowac strone powinien decydowac wylacznie odpowiedni
naglowek <META> na tej stronie. Jesli go nie ma, to przegladarka powinna wybrac
wlasne domyslne kodowanie. Przeciez niekiedy na jednym serwerze sa roznie
zakodowane strony. Strona glowna projektu www.debian.org jest tutaj bardzo
dobrym przykladem.

Pozdrawiam

PT