Apache

Witam wszystkich!

Problem zapewne prosty, lecz walcze z nim już dwa dni.

Problem polega na tym że pomino ustawionego w dokumenci html:
<META HTTP-EQUIV="Content-type" CONTENT="text/html; charset=iso-8859-2"> ,
po wczytaniu strony ustawia się defaultowo strona kodowa dla Europy
Zachodniej. Ręczne zmienienia strony kodowej na Europa Środkowa pomaga
(do czasu reload-u, po reload-ie z powrotem ustawia się Europa
Zachodnia). Próbowałem już z włączoną opcją AddDefaultCharset on i off
- bez zmian.

Jak zmusić apache do poprawnego ustawiania strony kodowej??

W załączeniu przesyłam plik konfiguracyjny apache - może coś
przeoczyłem.

Z góry dzięki za pomoc.

p.s. dodam że na innym serwerze strona testowa działa poprawnie więc
to na pewno nie jest jej wina

--
 Gąsior                          mailto:gasior79@poczta.onet.pl