Re: Apache

Pewnego pięknego dnia 18 Nov 2002 16:11:48 +0100
"Paweł Tęcza" <pawel.tecza@poczta.fm> napisał co następuje:

> Hello!

> To nic nie da. Ludzie, ktorym nie chce sie zagladac do archiwum grupy
> wciaz beda o to pytac, a Ty bedziesz ich odsylac do FAQ-u? Moim
> zdaniem to meczace na dluzsza mete. Ten problem szybciej rozwiazalby
> opiekun Apache'a, ktory specjalnie dla polskich uzytkownikow moglby w
> httpd.conf wykomentowac linijke z AddDefaultCharset... ;)

A u mnie jest taki myk, że jak miłem na off, albo wykomentowane, to nie
miałem pliterek, jak miałem on, to też nie miałe pliterek, a teraz mam
AddDefaultCharset iso-8859-2 i działa :-) Czy jest w tym jakaś logika??

--

   |  To, że siedzę przed komputerem 25 godzin na dobę |