Re: DSL

Witam,

Troche malo precyzyjnie.
ja mam :) kilka :) ADSL ? HDSL ? .DSL?

To zalezy co za wyjscie dostaniesz od providera. Jezeli to jest TPSA to w
99% przypadkow jest to zwykle RJ45 i basta.
Zalezy to rowniez od tego czy to jest ADSL, HDSL czy inne.
Ja na jednym HDSLu (1MBit) mam lacze V35 (WAN) - zatem do tego potrzebny
router sprzetowy (ew droga karta WANowska), na innym mam RJ45.
Na ADSLach z reguly sa to wtyczki RJ45.
Nigdzie nie jest potrzebne uruchamianie demonow doatkowych do obslugi
lacza. No chyba ze jest to zwykle lacze PPP od providera - ale o tym Ci
powinien powiedziec - i o ile mi wiadomo to nie dotyczy TPSA. Wtedy
konfiguracaj podstawowego PPP. Ciebie to chyba nie bedzie dotyczyc.
Infolinia TPSA moze byc twoim przyjacielem :) for free

> wpisania do /etc/network/interfaces danych, które dostarczy TPSA. ¯adnych
> demonów, ¿adnego logowania. Za³o¿± mi to za dwa tygodnie, wiêc na wiêcej

j/w :)

Pozdrawiam,
Marcin.