Re: DSL

On Sun, Nov 17, 2002 at 09:21:15AM +0100, pawelek_@irc.pl wrote:

> Witam
> Mam takie pytanie troche nie zwiazane z grupa.
> Czy ktos z was ma moze DSL?
> Zlozylem do TPSA podanie teraz za 149 zl mozna przejsc z SDI na DSL.
> Jak wyglada sam modem DSL podpina sie go do com-a tak jak SDI czy do karty
> sieciowej RJ-45.
> Z gory dzieki za jakies info moze www - nie tepsy, o DSL.

Ściągnij ze strony TPSA pdf-a z instrukcją do modemu. Można tam conieco
wyczytać. Podłącza się to do karty sieciowej, a wszystko sprowadza się do
wpisania do /etc/network/interfaces danych, które dostarczy TPSA. Żadnych
demonów, żadnego logowania. Założą mi to za dwa tygodnie, więc na więcej
info ode mnie musisz poczekać. :-)

--
Bartłomiej Krajewski
bartek@kozanostra.org