Re: MPlayer i nowe sutbitle

Pewnego pięknego dnia Sun, 17 Nov 2002 20:10:02 +0100
Adrian Siemieniak <sauron@rpg.pl> napisał co następuje:

> Hej - mam CVS'a i jakos tak od tygodnia, subtitle sa "przewijane" w
> sensie nowy napis pojawia sie na dole, a na gorze jest stary - wyglada
> to paskudnie, przewertowalem doca, archiwum listy mplayera (to ktore
> jest "searchable") i google - ktos wie jak wrocic do starego formatu
> (normalnie stare napisy, sa zastepowane nowymi).

Ja dodam tylko tyle, że zauważyłem coś takiego:
jeżeli napisy są w formacie takim 01:00:01 to zachodzi  ten dziwny
objaw, jeżeli napisy sa takie {1367}{1415} to są wyświetlane normalnie .

pozdrawiam

Piotr G.

--

   |  To, że siedzę przed komputerem 25 godzin na dobę |