Re: Dsl i maskarada

Witam,

Pojawi ci sie normalny interfejs ethX. Konfigurujesz tak jakby kolejna
karta sieciowa w kompie. Oczywiscie numerki, bramy, maski itp dostaniesz
od prividera.

 > Wy³±czasz pppd,

tak :) to juz jest zbedne :)

> zmieniasz domy¶lny routing z pppX na dane ethX, ew. przepisujesz

Heh, moze sie czepiam - ale ja mam np lacze do dwoch providerow
jednoczesnie :) fail-over protection :) Defaulta nie ustawia sie na
jednego. Ale to tak troche OT :)

Pozdrawiam,
Marcin.