Re: Kompilacja nowego jądra.

On Fri, Oct 25, 2002 at 10:55:05PM +0200, Mikołaj Menke wrote:
> Właśnie spróbowałem. Efekt jest taki, (...)
> i jeszcze zapomniałem dodać, że przestały mi cd-romy działać oraz miałem

Widzę, że miałeś tam emulację SCSI włączoną, więc pewnie ma to z tym
związek. Z initrd jest o tyle kłopot, że pierwsze moduły są ładowane
z ramdysku i nie masz za bardzo kontroli nad kolejnością, a moduł
ide-scsi w Twoim wypadku powinien być załadowany na samym początku.
Być może da się to jednak załatwić przez parametry do kernela
wpisane w lilo.conf.

> taką śliczną małą czcionkę w konsoli zrobioną w lilo.conf vga=0x305 i
> już jej nie ma, za to jest chamska wielka taka jak kiedyś... :-(

To jest z framebuffera, a on jest domyślnie wyłączony.
Zresztą mam jakiś uraz do framebuffera, bo jak na mój gust działa
wolno (np. w trakcie przewijania dużych plików tekstowych).
Preferuję pakiet svgatextmode.

Wanted