Re[2]: modul do karty dzwiekowej AC97

Hello armadillo,

Saturday, October 26, 2002, 2:52:47 PM, you wrote:

> [...]

avnp> apropos ac97, u mnie zainstalowala sie w porzadku, ale ..
avnp> przy odtwarazniu jakiegokolwiek dzwieku, nic na wyjscie nie wychodzi,
avnp> brak dzwieku w glosnikach!!
avnp> np. xmms przy probie odtworzenia jakiegos mp3 po prostu sie zwiesza!

avnp> poza tym oto co mowi dmesg, oprocz calkiem dobrych info :
avnp> via_audio: ignoring drain playback error -512.

avnp> moze ktos orientuje sie co jest tego przyczyna??

avnp> zdrowko
Zawsze jak nie ma w jaju i nie ma potrzebnego modulu pod reką to
jest jeszcze ALSA ;-P - http://www.alsa-project.org/

--
Best regards,
 Maciej                            mailto:piechcio@emumania.pl