Re: IP, DNS i Serwisy Internetowe

Pewnego pięknego dnia Sun, 29 Sep 2002 15:44:54 +0200 (CEST)
Marcin <jakubek@fatcat.ftj.agh.edu.pl> napisał co następuje:

> A masz wogole interfejs loopback ??? Jezeli go nie ma to zapomnij o
> prawidlowym dzialaniu sieci. Efekty sa podobne do twoich.

Dzięki wielkie właśnie o to dokładnie chodziło.
Szczerze mówiąc nie mam pojęcia do czego jest loopback ale
skonfigurowałem i działa.

> Po trzecie piszesz ze "nic sie nie dzieje" - nie bardzo Cie rozumiem
> co to znaczyt ze dzieje sie ze sie nic nie dzieje. Zawsze sie cos
> dzieje ;) Albo sie zawiesza, albo kursor miga, albo wsutkujesz
> ping..... i enter a tylkko do nastepnej lini kursor przechodzi i czeka
> ... albo ... albo

Ano słusznie, nie za dobrze to ująłem, pisząc, że nic się nie dzieje
miałem na myśli, że kursor po wciśnięciu entera przechodzi do następnej
lini i nic poza tym :-).

pozdrawiam i dziękuję
Piotr G.

--

   |  To, że siedzę przed komputerem 25 godzin na dobę |