Re: IP, DNS i Serwisy Internetowe

Pewnego pięknego dnia Sat, 28 Sep 2002 10:17:35 +0200
"Piotr G." <piotr@autocom.pl> napisał co następuje:

Sprawdziłem jeszcze pinga, przy pingowaniu na 127.0.0.1 nic się nie
dzieje, a kiedy pinguję swoje IP, to dostaję invalid argument.
Przypomniałem sobie też, że kiedyś zablokowałem pinga do siebie, ale za
nic sobie nie mogę przypomnieć jak to się robiło, więc nie mam pojęcia
jak to odblokować, jednak wcześniej z tym zablokowanym pingiem wszystko
chodziło dobrze.

pozdrawiam
--

   |  To, że siedzę przed komputerem 25 godzin na dobę |