NTFS

Witam.

Przekonwertowałem sobie partycje FAT32 na NTFS, pod Debianem używam
NTFSa w trybie read only, problem polega na tym, że dostęp do tych
partycji ma tylko root. Kiedy partycja nie jest podmontowana, to chmod
pokazuje, że user ma prawo do przeglądnięcia katalogu, kiedy jest
podmontowana, jest tylko dostęp tylko dla roota, ale wtedy nie mogę
zmienić chmoda, bo partycja jest read only.

pozdrawiam

--

   |  To, że siedzę przed komputerem 25 godzin na dobę |