Re: IP, DNS i Serwisy Internetowe

Witajcie

> Sprawdzi³em jeszcze pinga, przy pingowaniu na 127.0.0.1 nic siê nie
> dzieje, a kiedy pingujê swoje IP, to dostajê invalid argument.
> Przypomnia³em sobie te¿, ¿e kiedy¶ zablokowa³em pinga do siebie, ale za
> nic sobie nie mogê przypomnieæ jak to siê robi³o, wiêc nie mam pojêcia
> jak to odblokowaæ, jednak wcze¶niej z tym zablokowanym pingiem wszystko
> chodzi³o dobrze.

A masz wogole interfejs loopback ??? Jezeli go nie ma to zapomnij o
prawidlowym dzialaniu sieci. Efekty sa podobne do twoich.

Po drugie - sproboj wylaczyc firewalla - co wtedy sie dzieje ?

Po trzecie piszesz ze "nic sie nie dzieje" - nie bardzo Cie rozumiem co to
znaczyt ze dzieje sie ze sie nic nie dzieje. Zawsze sie cos dzieje ;)
Albo sie zawiesza, albo kursor miga, albo wsutkujesz ping..... i enter a
tylkko do nastepnej lini kursor przechodzi i czeka ... albo ... albo ...
 ;')

Po czwarte- jak piszesz ze sie "nic nie dzieje" - co jest jezeli dluzej
poczekasz ? Moze cos w firewalu, dnsie, ..... - niech uplynie jakis
timeout. Poczekaj z minute. Co wtedy wyskoczy ?

W ostatecznosci - nie masz jakichs bledow na dysku ? fsck ...

Pozdrawiam,
Marcin.