Re: IP, DNS i Serwisy Internetowe

Pewnego pięknego dnia Sat, 28 Sep 2002 20:23:21 +0200 (CEST)
Marcin <jakubek@fatcat.ftj.agh.edu.pl> napisał co następuje:

> Witajcie.

> czy oby na pewno poprawne argumenty wywolania ?
> np :
> ssh -l login -p port host
> ?

Na pewno dobre

> sprobuj polaczyc sie z 127.0.0.1. - to chyba najlepsze w takim razie.

Przy takim połączeniu nic się nie dzieje, tzn wywołuje połączenie i nie
ma ani błędu ani prompta, z www, też się nie moge połączyć na local.

   |  To, że siedzę przed komputerem 25 godzin na dobę |
   |     wcale nie znaczy, że jestem uzależniony.      |