Re: fsck στο ξεκινημα. Χρειάζεται τελικά; Κάθε πότε;

When the date was Sunday 28 June 2009, Pantelis Koukousoulas wrote:

> Επίσης, το reiserfs είναι αρκετά πιο πολύπλοκο ως προς τη δομή του πράγμα
> που το κάνει και κάπως πιο ασταθές.

Αυτό είναι as FUD as it gets! Κι εδώ που τα λέμε οποτεδήποτε γίνεται αναφορά σε πολυπλοκότητα, ποιότητα κώδικα κλπ, ή έχεις τα code snippets και δείχνεις για τι πράγμα μιλάς ή δεν τα έχεις και είναι απαραίτητο ένα λογικοφανές επιχείρημα.

> Πολύ πιθανόν να έχει διορθωθεί και το reiserfs. Την τελευταία φορά που
> το κοίταξα ήταν το 2003.

Καλά, εκείνη την εποχή o Hans τα πήγαινε καλά με τη γυναίκα του και δεν ασχολούνταν πολύ με filesystems...

> Από το 1 XFS partition που έχω για τα CD / DVD images, μέχρι στιγμής
> είμαι πολύ ικανοποιημένος αλλά δεν έχω αντιμετωπίσει ως τώρα κανένα crash
> κλπ οπότε μάλλον δεν έχω γνώμη

Και καλύτερα να μην αποκτήσεις, do what I do: ro.

--
Michael Iatrou