Re: fsck στο ξεκινημα. Χρειάζεται τελικά; Κάθε πότε;

2009/6/28 V13 <v13@v13.gr>:

> FWIW: Kai ego eixa kapote dramatikes empeiries apo to reiserfs kai exei tyxei
> na xaso oloklhro to /usr. Apo tote exoyn perasei arketa xronia kai exei
> statheropoihthei para poly. Exo arxisei na pistevo pos einai pio stathero kai
> apo to xfs. Yparxei kati sto opoio na sthrizeis ayto poy les?

Μόνο η προηγούμενη κακή μου εμπειρία που το mount είχε φτάσει να θέλει
5-6 δευτερόλεπτα μέχρι που αυτοκαταστράφηκε και ηρέμησε :p
Επίσης όταν αυτοκαταστράφηκε αρνιόταν να γίνει mount καν (!)
(όχι read-only, τίποτα) αν δεν έτρεχες το reiserfsck με rebuild-tree
νομίζω, το οποίο ήθελε επίμονα να καταστρέψει και ό'τι είχε απομείνει
(το fs που προέκυπτε συνέχιζε να μη θέλει να γίνει mount).

Επίσης, το reiserfs είναι αρκετά πιο πολύπλοκο ως προς τη δομή του πράγμα
που το κάνει και κάπως πιο ασταθές.

Δεν έχω όμως κρατήσει "hard data" οπότε μάλλον θα πρέπει να κάνουμε
ένα "debian filesystem crash test" για να δούμε ποιό θα επιβιώσει :p

Πολύ πιθανόν να έχει διορθωθεί και το reiserfs. Την τελευταία φορά που
το κοίταξα ήταν το 2003.

> BTW, to xfs gia tetoia pragmata einai arketa kalo. Eidika oson afora to
> fragmentation, mporeis na baleis sto cron na trexei to xfs_fsr (p.x.) mia fora
> thn hmera kai na kanei defrag on-the-fly. AFAIK kati tetoio den yparxei gia
> ext2/3/4 kai gia reiserfs.

Από το 1 XFS partition που έχω για τα CD / DVD images, μέχρι στιγμής είμαι
πολύ ικανοποιημένος αλλά δεν έχω αντιμετωπίσει ως τώρα κανένα crash κλπ
οπότε μάλλον δεν έχω γνώμη