Re: fsck στο ξεκινημα. Χρειάζεται τελικά; Κάθε πότε;

On Sunday 28 June 2009, Michael Iatrou wrote:
> 1. Σε filesystem με μικρά κυρίως αρχεία, μένεις με την εντύπωση ότι
> το head του δίσκου προσπαθεί να διαβάσει από τα plates σε Braille.
> Χωρίς υπερβολή, σε μια συγκεκριμένη περίπτωση νόμισα ότι απλά ο
> δίσκος ήταν στα τελευταία του

LOL, ROFL, δεν ξέρεις πόσα χρόνια απορίας του "μα γιατί ο ένας-πιο
καινούριος Seagate είναι πιο θορυβώδης από τον άλλον-πιο παλιό, ενώ θα
έπρεπε να είναι πιο αθόρυβος ο πιο καινούριος" μόλις μου επιβεβαίωσες!
(οκ, το είχα ψιλιαστεί, αλλά πώς σ*** το κάνουν search στο Google αυτό
το πράμα ?)

Δεν το κάνει μόνο σε μικρά αρχεία, το κάνει και σε περιπτώσεις που τα
μεγάλα αρχεία είναι fragmented και σπασμένα σε διάφορα σημεία από εδώ κι
από εκεί, νομίζω.

Είναι πολύ σπαστικό πάντως. Νομίζεις πως όντως ο δίσκος θα παραδώσει
πνεύμα από στιγμή σε στιγμή ...

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?