Re: fsck στο ξεκινημα. Χρειάζεται τελικά; Κάθε πότε;

2009/6/28 Michael Iatrou <m.iatrou@freemail.gr>:

> Αυτό είναι as FUD as it gets! Κι εδώ που τα λέμε οποτεδήποτε γίνεται αναφορά
> σε πολυπλοκότητα, ποιότητα κώδικα κλπ, ή έχεις τα code snippets και δείχνεις
> για τι πράγμα μιλάς ή δεν τα έχεις και είναι απαραίτητο ένα λογικοφανές
> επιχείρημα.

Να πούμε την αλήθεια, συμφωνώ ότι όπως το έγραψα μοιάζει με FUD.
Θα προσπαθήσω να είμαι πιο προσεκτικός στο εξής. Δεν αναφερόμουν σε
κακογραμμένο κώδικα ή κάτι τέτοιο (αδύνατο αφού δεν έχω δει τον κώδικα
του reiserfs):

Ως πολυπλοκότητα αναφέρομαι σε βελτιστοποιήσεις όπως το leaf packing κλπ

Το μόνο κυρίως reference που έχω είναι η ομιλία της valerie aurora
(πρώην henson)
σχετικά με τα filesystems:
http://dev.gentoo.org/~dberkholz/oscon/filesystem-notes.txt

Από την άλλη μεριά τώρα που το σκέφτομαι και η ίδια η valerie δε
φαίνεται να έχει
πειράξει τον κώδικα του reiserfs οπότε μπορεί να είναι και η ίδια θύμα FUD.
Απλά πίστεψα τη συγκεκριμμένη ομιλία επειδή έτυχε να συμπίπτει με την προσωπική
μου εμπειρία.

Επίσης στον κώδικα του kernel έχουμε απλά ότι
fs/ext3      -> 520kb (24 αρχεία)
fs/reiserfs -> 872kb (27 αρχεία χωρίς το README)

Φαίνεται ότι τελικά η πιο καλή πηγή είναι το διδακτορικό του Vijayan
Prabhakaran:
http://www.cs.wisc.edu/~vijayan/vijayan-thesis.pdf

Το οποίο όμως βρίσκει όλα τα filesystems που δοκίμασε buggy (ext3,
reiserfs, jfs).
Δύσκολο τελικά να καταλήξει κανείς σε συμπέρασμα. Ίσως χρειάζεται τελικά
το "crash test" που λέγαμε :)

> Καλά, εκείνη την εποχή o Hans τα πήγαινε καλά με τη γυναίκα του και δεν
> ασχολούνταν πολύ με filesystems...

Και τώρα που δεν τα πάει καλά την είδαμε την προκοπή του :p

> Και καλύτερα να μην αποκτήσεις, do what I do: ro.

Αυτό ακριβώς κάνω, χεχε
Αλλά ακόμα και να αποκτήσω who cares, το συγκεκριμμένο partition είναι απλά
cache :p

Φιλικά,
Παντελής