Re: workshop debian packaging

α) Πλιζ *μην* με κάνεις Cc σε κάθε mail. Τα παμε για το CoC, όχι;
β) Τα μεγάλα mails με greeklish είναι φοβερά δυσανάγνωστα. Εν έτει 2009,
τι προβλήματα μπορεί να έχεις με τα ελληνικά!; (άμα δεν είσαι ο
Γαλατουλας...).

V13 wrote:
> Pos krineis an kati einai prosopiko h/kai axristo?
<>
> Anaferesai sto 'atomo' soy h sto 'debian'? San atomo profanos den 'prepei',
> alla san koinothta 'prepei' se arketa megalo bathmo. Toylaxiston an se
> endiaferei na diaioniseis to debian.
Με την προσωπική μου κρίση ως άτομο + η "κοινότητα" αποτελείται από
άτομα. Αν βρεις κάποιον εντός της κοινότητας που να το θεωρεί χρήσιμο,
βρήκες. Αν όχι, λυπάμαι χάσατε...

> Assumption is the mother of all fuckups [1] [2]
Assumption of *what*? Ότι πρέπει να χεις διαβάσει το CoC σε *κάθε*
κοινότητα; Σόρρυ, ναι, είναι προφανές. Και γι' αυτούς που δεν είναι,
υπάρχει το FREAKING website..

> p.s. M'aresei poy apantas epilektika se orismena mono shmeia :-)
"Προφανώς", για να έχει νόημα η συζήτηση.

Φ.

ΥΓ. Καταλαβαίνεις ότι το ύφος σου σε αυτή τη συζήτηση είναι κατά πολύ
χειρότερο από το ύφος που περιγράφεις για το Debian, ε;