Re: workshop debian packaging

V13 wrote:

> To Debian exei arxisei na emfanizei diadikastika kai grafeiokratika themata
> kai einai akomi neo. Den einai dynaton na apaiteis apo kapoion neo
> packager/maintainer na efarmosei kati gia to opoio den exoyn symfonisei akomi
> oi DDs metaksy toys (p.x. ta licenses sygkentronontai h oxi sto arxeio
> copyrgiht?). Ayto eprepe na apagoreyetai dia ropaloy.
Νέο; Όχι δα :)
Στο συγκεκριμένο που λες ανέκαθεν υπήρχε συμφωνία. Στο να
συγκεντρώνονται η όχι *το license κάθε αρχείου* είναι σημείο διαφωνίας
και σ' αυτό δεν υπάρχουν διττά κριτήρια: το ftp-master team έχει τον
(προ)τελευταίο λόγο και αν αυτό το θέλει έτσι, ισχύει για όλους μας.

> To opoio fysika den exei na kanei me to packaging. Ayto akribos itan ena apo
> ta pragmata poy ellega sto proigoymeno mail. Oti mesa se ola ta alla prepei na
> apodeikseis oti to packeto soy einai xrisimo. Erotisi: Gia poio logo na prepei
> na soy apodeikso ean to sygkekrimeno paketo einai xrisimo? Profanos gia na to
> ftiaksei kapoios to theorei xrisimo. Amesos moy erxontai sto myalo ta
> parakato:
Πρώτον, γιατί υπάρχει too much crap out there.

Δεύτερον, γιατί υπάρχει πολύς κόσμος που έγραψε κάτι και θέλει να το
βάλει στο Debian, ακόμη και αν είναι κάτι εντελώς προσωπικό και άχρηστο,
π.χ. το backup script του.

Τρίτον, γιατί αν *μόνο* εσύ το θεωρείς χρήσιμο, τότε πώς θα ασχοληθούν
και άλλοι όταν εσύ εξαφανιστείς/δεν προλαβαίνεις κ.ο.κ.

Εν πάσει περιπτώση, δεν νομίζω ότι οι χρήστες έχουν παραπονο ότι η
διανομή δεν έχει αρκετά πακέτα ή αρκετά χρήσιμα πράγματα...

 > ... se kathe periptosi tha ithela na moy deikseis se poio shmeio
akribos toy
> policy anafairei oti tha prepei o packager na asxolithei me to na peisei
> kapoion DD oti to paketo einai xrisimo kai poio to skeptiko piso apo ayto.
Που στο policy λέει ότι εγώ θα /πρέπει/ να ασχοληθώ με ό,τι έφτιαξε και
μου στέλνει ο καθένας; Είναι στην διακριτική μου ευχέρεια, αυτό σου είπαν.

> *OPOS EIPA HDH* den exei noima na exeis mia lista gia epikoinonia me kosmo poy
> *DEN* anikei sthn koinothta toy debian kai na toy les "Steile mail sto
> aa@bb.cc" xoris na grafeis sto idio shmeio oti an den einai subscribed sthn
> mailing list ayth, den prokeitai na parei pote apantisis. Kai gia toy logoy to
> alithes, idoy kai to sxetiko keimeno:
Προφανώς και απαιτείται να έχεις διαβάσει το Code of Conduct των λιστών
προτού γράψεις εκεί. Ναι, μάλλον θα πρεπε να αναφέρεται explicitly στην
εν λόγω σελίδα λόγω του χαρακτήρα της mentors αλλά παρ' ολά αυτά δεν
μπορείς να πεις ότι δεν το γράφει *πουθενά*.

> Episis, akomi perimeno mia logiki eksigisi gia to skeptiko piso apo olo ayto.
Για να μην παίρνεις κάθε mail δυο φορές...

> Mpa... den asxoloymai pia kai poly... barethika kai moy thn edose.
Καλύτερα που σε "χάσαμε" τότε, αν σε ενόχλησαν αυτά θα έβλεπες πολύ πολύ
"χειρότερα" στην πορεία...

> *IDI* metaniosa gia to libnet poy to anelaba. Isos na aposyro to RFS kai na to
> afiso na to kanei kapoios allos. Skopevo na asxolitho mono me paketa gia ta
> opoia exo ameso endiaferon.
Ευχαρίστως το κάνω sponsor, ευχαρίστως το κάνω και comaintain αν
προτιμάς. Έχω ξαναασχοληθεί άλλωστε στο παρελθόν μαζί του.

Μίλα απευθείας μαζί μου αν θες, δεν ασχολούμαι με -mentors, κάνω sponsor
μόνο μέλη ομάδων που συμμετέχω και Έλληνες.

> Des kai ayto:
<>
> Des kai ayto to security-related bug:
<>
Δεν καταλαβαίνω το συμπέρασμα που συνάγεις.

Ούτε φυσικά για τι πράγμα προσπαθείς να πείσεις τουλάχιστον εμένα·
προφανώς για να είμαι σε αυτή την κοινότητα την βρίσκω, ως επί το
πλείστον, ευχάριστη. Οποιαδήποτε επιχειρήματα προς το αντίθετο
αποκλείεται, πιστεύω, να με πείσουν :)

Τελικά είναι και θέμα χαρακτήρα και τι ανέχεται ο καθένας -- τόσοι
χιλιάδες contributors δεν μπορεί να κάθονται αν είναι τόσο χάλια όσο τα
παρουσιάζεις!

Φιλικά,
Φαίδων