Re: workshop debian packaging

On Wednesday 20 May 2009, Faidon Liambotis wrote:
> α) Πλιζ *μην* με κάνεις Cc σε κάθε mail. Τα παμε για το CoC, όχι;

α) Δεν το έκανα επίτηδες
β) Κάπου, κάπως, ο εγκέφαλος μου διέγραψε το γεγονός του ότι η λίστα θεωρείται
λίστα του Debian. Interesting... ((c) Jack Sparrow)
γ) Το CoC αναφέρει ότι τα mail πρέπει να είναι γραμμένα με native χαρακτήρες;

> Με την προσωπική μου κρίση ως άτομο + η "κοινότητα" αποτελείται από
> άτομα. Αν βρεις κάποιον εντός της κοινότητας που να το θεωρεί χρήσιμο,
> βρήκες. Αν όχι, λυπάμαι χάσατε...

Είναι διαφορετικό το να πρέπει όλοι να κάνουν το Χ πράγμα και διαφορετικό το
να πρέπει κάποιος από όλους να το κάνει. Εσύ αναφέρθηκες στο πρώτο και εγώ στο
δεύτερο.

Anyway, προφανώς δεν έχει πλέον νόημα η συζήτηση, οπότε ας τη σταματήσουμε
κάπου εδώ. Ίσως τη κάνουμε κάποια φορά από κοντά.

<<V13>>