Re: Debian-käännökset: review-talkoisiin!

On Sat, Dec 14, 2002 at 01:29:52PM +0200, Esa Turtiainen wrote:

> PS. Mutt-käyttäjille vinkkinä: katso v-komennolla liitetiedostot
> ja paina r (reply) -nappia review-liitteen kohdalla.  Pääset
> editoimaan attachmenttia ^Xe-komennolla.  Silloin ei tarvitse
> pelata välitiedostojen kanssa.

Ei muuten päässyt. Pitäisi ilmeisesti olla jokin Emacs -komentoja
jäljittelevä editori?

Tämä on aika haasteellista tämä oikolukeminen. Meni ensimmäinen kuvaus
lähestulkoon kokonaan uusiksi. Nyt ei hyvät heilu? Minun tosin on
suhteellisen mahdoton toimia pelkkänä kumileimasimena. Jos tästä
minun "tietämisestä" nousee liian haittaava tekijä, niin ilmoitelkaa vain
suoraan, niin etsin jotain muita hommia miten osaltani auttaa Debian'ia.
--

http://riders.ath.cx:2000