Re: Debian-käännökset: review-talkoisiin!

> Ei muuten päässyt. Pitäisi ilmeisesti olla jokin Emacs -komentoja
> jäljittelevä editori?

Kyllä se minulla toimii...  Voi olla, että olen kauan sitten
asettanut jotain niin etten muistakaan, mutta..

Siis kun olet lähettämässä mailia niin attacmentit näkyy sivun alareunassa.
Jos painoit oikeassa paikassa replyä (tulleen mailin attachmentin kohdalla),
niin täällä on sisään tulleen mailin mukana tullut attachment sellaisenaan
mukana.  Sitä voi katsella returnilla, mutta jos haluaa editoida sitä, pitää
painaa control-X ja sitten e.  Tämä löytyy helpistä, jos painaa attachmentin
kohdalla kysäriä - se ei ole Emacs-komento.

Saattaa olla, että EDITOR-ympäristömuuttuja pitää olla jossain
järkevässä arvossa.

	 /etu