Re: krijg logitech p710e niet aan de praat als microfoon

On Thu, Oct 21, 2021 at 09:46:10AM +0200, Dennis van Dok wrote:

> Doe je dit als gewone gebruiker en niet als root?

Als gewone gebruiker, ja. De "--user" geeft aan dat je de user sessie wilt
gebruiken.

> Bij mij faalt het commando. Het oude pulseaudio proces blijft draaien. Als ik
> die handmatig kill ben ik ook de bluetooth verbinding kwijt.
>
> Als ik autospawn=no instel in client.conf kan ik wel het restart commando uitvoeren,
> maar ik raak dan evengoed de verbinding kwijt.

Hmm, lastig.

De arch wiki heeft wat meer troubleshooting-opties:

https://wiki.archlinux.org/title/Bluetooth_headset#Troubleshooting

Hopelijk ben je daar iets mee.

Het lijkt helaas nog altijd min of meer wat black magic te zijn... :-(

--
     w@uter.{be,co.za}
wouter@{grep.be,fosdem.org,debian.org}