Re: krijg logitech p710e niet aan de praat als microfoon

On 12-10-2021 10:11, Wouter Verhelst wrote:

> Ondertussen heb ik het zelfde probleem ook voorgehad. Vreemd.
>
> Ik heb wat terug opgezocht, en dan gevonden dat die "MultiProfile"
> setting daar inderdaad voor was -- maar dat werkt dus niet bij iedereen.
>
> In mijn geval leek het opgelost te raken door pulseaudio te herstarten
> als mijn headset verbonden was:
>
> systemctl --user restart pulseaudio.service

Doe je dit als gewone gebruiker en niet als root? Bij mij faalt het commando. Het oude
pulseaudio proces blijft draaien. Als ik die handmatig kill ben ik ook de bluetooth
verbinding kwijt.

Als ik autospawn=no instel in client.conf kan ik wel het restart commando uitvoeren,
maar ik raak dan evengoed de verbinding kwijt.