Re: installer met kernel van backports

Hoi,

Ik heb uiteindelijk de keuze gemaakt om ubuntu 18.04 te gebruiken met kernel 4.15. Werkt prima.

Er zijn nu dingen wat onhandig (gewoon kwestie van wennen, hoor) maar ik vind tijdens de ubuntu installatie toch ook wel wat zaken echt handig. Specifiek:

De optie om security updates automatisch te laten installeren, vind ik handig. En ook de packages keuze die debian (in mijn ogen) altijd wat "raar" voorstelt: met 'print server' altijd geselecteerd, en ssh altijd uit)

MJ