Re: installer met kernel van backports

On Fri, Jun 01, 2018 at 05:21:30PM +0200, Paul van der Vlis wrote:
> Hoi,

> Je had vroeger een backport van de installer, maar dat is niet meer:
> http://cdimage.debian.org/cdimage/unofficial/backports/

Vandaar uit kom je bij https://kmuto.jp/debian/d-i/
Er is te lezen dat werk voor meerdere releases is verzet.

Omdat er niet te lezen is hoe die binaries gebouwd zijn,
zou het heel eenvoudig kunnen zijn.  Mocht dat niet zo zijn,
dan biedt http://www.catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html raad.

Leven en laten leven