Re: Mijndomein Websites die niet werken met Firefox-esr

On Sun, Feb 11, 2018 at 07:15:53PM +0100, Jan Claeys wrote:

> Lijkt me een beetje kort door de bocht om enkel de "user agent" als
> criterium voor een blokkade te gebruiken, zeker als dat een nog steeds
> ondersteunde browser-versie is.  Over het algemeen zullen er wel
> meer/andere dingen zijn waarop je (bijkomend) kan filteren in zo'n
> geval...

Ja, je zou willen dat het zo correct gebeurd bij mijndomein.
Onze tests wijzigen iets anders uit.  :-(

Mijn inschatting is dat Sjoerd een kort bericht van mijndomein krijgt
met een tekstje als "De gemelde User-Agent wordt nu als goed beschouwd".

Stukken beter zou zijn als mijndomein komt met een bericht als:

  Sorry dat U als klant zo vaak op HTTP time-outs heeft gewacht.
  Er zijn nu twee zaken in gang gezet:
  * In plaats van time-outs, komt er HTTP '400 Bad request' terug
    bij inschatting van een mogelijke aanvaller.
  * Dashboard heeft nu ook informatie over
    door ons afgeweerde HTTP requests.

Leven en laten leven