Re: Mijndomein Websites die niet werken met Firefox-esr

Op 11-02-18 om 17:37 schreef Sjoerd Hiemstra:

> Ik heb het hen nu uitgelegd, via het contactformulier van de helpdesk.

Dat heb ik ook geprobeerd. Helaas ging de eerste poging mis, want hun
captcha vindt mijn browser verouderd (Firefox 52 ESR).

Toen ik het later nog eens probeerde met Chromium ging het ook mis, iets
van "helpdesk.mijndomein.nl heeft geen gegevens verzonden", of zoiets vaags.