Re: Mijndomein Websites die niet werken met Firefox-esr

On Sun, 2018-02-11 at 17:54 +0100, Sjoerd Hiemstra wrote:
> Wij blokkeren inderdaad een aantal user-agent`s, dit komt doordat wij
> vaak met deze user-agent aangevallen worden en om onze klanten en
> onze veiligheid te waarborgen blokkeren wij dit tijdelijk.

Lijkt me een beetje kort door de bocht om enkel de "user agent" als
criterium voor een blokkade te gebruiken, zeker als dat een nog steeds
ondersteunde browser-versie is.  Over het algemeen zullen er wel
meer/andere dingen zijn waarop je (bijkomend) kan filteren in zo'n
geval...

--
Jan Claeys