Backporten met pbuilder

Op 31-03-15 om 10:37 schreef Paul van der Vlis:
> [...]

Je hebt gelijk. Sorry.

Ik heb nu dit gedraaid als root:
pbuilder create --distribution wheezy

Verder je script geinstalleerd in ~/.pbuilder-hooks/

Het lijkt nu goed te gaan.

Ja, ik heb ze gevonden in /var/cache/pbuilder/result/ .

Heb mijn script geupdated, maar moet nog wel een beetje de weg vinden in
pbuilder. Ik kan me voorstellen dat ik bepaalde backports moet
installeren om andere te kunnen bouwen, en ik weet nog niet goed hoe dat
moet. Zo is er nog wel meer.

Bedankt!