Re: Automatisch updates installeren, na een paar dagen

Hoi Paul,

On 30-03-15 12:26, Paul van der Vlis wrote:
> Ik heb vooral ervaring met de Jessie-versie, aan de versie voor Wheezy
> bevielen me een aantal dingen niet. Van die Jessie-versie heb ik ook een
> backport gemaakt voor Wheezy. Zie onder.

Ik heb je e-mail niet zien langskomen op de backports e-maillijst ;). Is
dit iets om in de officiële backports te krijgen? Als je enthousiast
bent en denkt dit te kunnen onderhouden, dan wil ik je wel sponsoren
denk ik (ik heb het pakket zelf niet bekeken, maar ik kan me zo
voorstellen dat meer mensen geïnteresseerd zijn).