Re: Ubuntu als server i.p.v. Debian

Op 24-03-15 om 18:56 schreef Geert Stappers:
> Er zijn van die dingen die je niet uit moet leggen,
> maar gewoon moet doen.

Ja klopt. Uitleggen is soms meer werk dan gewoon doen.
Alleen is dit hier wellicht niet heel simpel.

Ik merkte ook aan de reacties van de packagers dat ze ook niet alles
konden. Het packagen van een browser is veel werk, het is dan lastig ook
nog een aparte build-omgeving erbij te moeten doen o.i.d.

Voor iemand anders is dat echter wellicht juist een mooi project.

Verder is het ook niet helemaal correct wat ik schrijf, ik hoorde
achteraf dat er soms nog wat speciale builds waren op
http://mozilla.debian.net/
Daar zal ik voortaan eens wat beter op gaan letten.