directories mounten als een andere gebruiker

Hallo,

Is het mogelijk om bepaalde lokale directories op een ander mountpoint opnieuw te mounten onder een ander userid?

Het scenario is: de gebruiker logt in op ons intranet, we hebben dus zijn/haar wachtwoord. Ik zou de gebruiker graag toegang willen geven tot zijn/haar bestanden. Vanuit apache gaat dat natuurlijk als www-data, wat niet werkt.

Dus, ik wil graag (met het username en wachtwoord dat ik heb) een mount maken van /home/username op bv /var/x/username, zolang de gebruiker is ingelogged.

Is zoiets mogelijk?

Ik doe het nu dmv een cifs mount, maar aangezien alles lokaal op dezelfde server aanwezig is, zou ik misschien het hele cifs deel ertussenuit kunnen halen..?

Groet,
MJ