Re: Aptitude vraagje

On 12-07-13 22:18, Diederik de Haas wrote:

> aptitude search '?narrow(~i, ~Atesting)'

Hartelijk bedankt, raar dat ik over die ~A heb heengekeken.

Het commando geeft geen output, wellicht komt dat omdat er toch niets
uit testing is geinstalleerd. Maar misschien komt het ook doordat
testing niet in mijn sources.list staat zodat hij het niet kan
checken. Niet helemaal duidelijk dus.

Verder is dit systeem geinstalleerd in een tijd dat het huidige stable
testing heette.

Misschien is de methode van Serge in dit geval handiger.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.