Aptitude vraagje

Hallo,

Er is me gevraagd een machine te beheren die wellicht gedeeltelijk is
geupgraded naar Jessie. In sources.list stond "testing", ik heb daar nu
"wheezy" van gemaakt. De machine lijkt al enige tijd niet geupgraded.

Weet iemand hier misschien een methode om uit te vinden welke
geinstalleerde pakketten van Jessie zijn?

Ik denk aan een aptiude commando, zoiets:
aptitude search '?and(~V jessie,~i)'

Ik vind in de manual geen duidelijk antwoord op mijn vraag:
http://www.algebraicthunk.net/~dburrows/projects/aptitude/doc/en/ch02s03s05.html