Re: Debian op laptop?

Hoi,

Je schrijft het niet expliciet, maar bedoel je laptops met Debian
pre-installed?

Want anders kun je natuurlijk elke HP/Dell/Lenovo/Merk X pakken, die
doen het ook prima met Debian erop.

Ik typ dit nu op een nieuwe Dell Latitude E6430. Alleen voor de
installatie van Debian moest ik een ethernetkabel inprikken, omdat de
wireless chipset non-free firmware nodig heeft die niet door de
installer wordt ondersteund, maar na installatie was die gewoon
apt-gettable.

Gr,
Martijn.