Re: Debian op laptop?

On 11/21/2012 11:13 AM, Paul van der Vlis wrote:
Ik heb onlangs bij Hettes 18 laptops gekocht. Ze hebben gedaan wat ze
beloofd hebben, maar ik werd toch niet heel blij van ze. Ze waren wat
wantrouwig en niet echt enthousiast.
Zag ook nogal wat kapotte links op de website, wat voor mij een soort hint is dat het allemaal niet zo hard loopt.

Met Mingos heb ik wel eens gebeld, het leek me een aardige man. Hij
kocht de laptops echter bij importeur Ahtec, en daar kon ik zelf ook wel
kopen, dus leek het ons in overleg beter dat ik daar ging informeren.
Ahtec is echter onlangs opgeheven of failliet gegaan.
Aha, ik kon uit de website niet opmaken wat voor merk hardware er achter zat.
[...]
Misschien vind je deze pagina van mijn website nog interessant.
Er staan nog wat links op naar leveranciers van laptops:
http://www.vandervlis.nl/laptops/
Interessante info, Paul, bedankt.  Ik ga er nog eens in rondneuzen.

Eric Meijer