Re: debuilding svn package

On Tue, Nov 13, 2012 at 09:36:27PM +0100, Frans van Berckel wrote:

> Hi Paul,
>
> Mooi we zitten op een lijn. Het geeft niet. Bedankt dat je mee denkt. En
> misschien weet iemand anders wel hoe je een orig.tar maakt als deze
> reeds in de svn of git tree zit.

Mijn inziens is het een idiote actie om *.orig.tar in een SCM[1] te zetten.

> Twee keer ophalen is in mijn optiek dan ook niet logisch.

Mee eens. Twee keer dezelfde actie uitvoeren is NIET logisch.

Verder zie ik heb probleem niet. Uitvoeren van

   debcheckout drupal7

leverde mij geen drupal*.orig.tar op.  Wat mij betreft klopt dat.

Iets waar de original poster misschien wel wat aan heeft
is http://joeyh.name/code/pristine-tar/

Voetnoot
[1] Source Code Management system, verzamelnaam voor SVN, git en dergelijk
--
> And is there a policy on top-posting vs. bottom-posting?
Yes.