Re: debuilding svn package

On Tue, Nov 13, 2012 at 10:06:18PM +0100, Geert Stappers wrote:

> Mee eens. Twee keer dezelfde actie uitvoeren is NIET logisch.
>
> Verder zie ik heb probleem niet. Uitvoeren van
>
>    debcheckout drupal7
>
> leverde mij geen drupal*.orig.tar op.  Wat mij betreft klopt dat.

Ik vond het nodig om te kijk of ik een drupal .deb kan maken.

Mijn server heeft het package devscripts ge-installeerd.
Dat is ook waar debcheckout in zit.

       debcheckout drupal7
       cd drupal7
       dpkg-checkbuilddeps
       # eventueel build dependies installeren
       fakeroot debian/rules binary

En jawel, dat leverde een drupal7_7.14-1_all.deb op.
Zonder dat er naar  een *.orig.tar gevraagd werd.

Ik geef toe dat het veel bomen zijn, ik noem het een bos   ;-)

> And is there a policy on top-posting vs. bottom-posting?
Yes.