Re: Gnome 3 problemen

Ubuntu heeft een python programma that van een CD ISO een bootable USB
flash drive maakt. Als ik het draai, dan ziet ps ax er zo uit:

 7988 ?        Sl     0:00 /usr/bin/python /usr/bin/usb-creator-gtk
 7990 ?        S      0:00 /usr/bin/python
/usr/share/usb-creator/usb-creator-helper

Aangezien het python is zou het me niet verbazen als de Ubuntu package
ook op Debian geinstalleerd kan worden. Maar geprobeerd heb ik het niet.

Teus.