Re: Gnome 3 problemen

Wat die tekst betreft, bij mij waren er eerst ook stukjes weg. Als de
muis er dan overheen gaat, dan komt die tekst weer terug. Dit was binnen
virtualbox. Toen ik 3D emulatie had ingeschakeld op de virtualbox, toen
was het probleem weg.

Als 'Activiteiten' er niet staat, dan lijkt het erop dat Gnome in
fall-back mode draait. Is de grafische kaart goed genoeg voor Gnome 3?
de kaart schijnt bepaalde 3D dingen te moeten kunnen doen. Voordat ik 3D
had aangezet binnen virtualbox verscheen 'Activiteiten' bij mij ook niet.

Teus.