powertop -> opslaan?

Hooi!

Powertop adviseert mij een stuk of tien, twintig tweaks voor het
reduceren van het energiegebruik van deze laptop. Door in de Tab
"Tuneable" op enter te drukken, zijn deze tweaks stuk voor stuk "aan" te
zetten.

Echter: hoe krijg ik die truukjes bewaard?

/var/cache/powertop/saved_parameters.powertop is een leeg bestand
/etc/saved_parameters.powertop is ditto leeg

er is geen man page (meer) en ik zie in de help files niets over het
opslaan in *bijvoorbeeld* /etc/sysctl.d/local.conf of zo

Het is (echter) geen FAQ op de powertop website, en dat maakt me
enigszins onzeker. Ik kijk wel vaker op de verkeerde plaats..

--
This will be a memorable month -- no matter how hard you try to forget it.