exim4 auth smtp

Beste Mensen,

Ik wil graag remote in kunnen loggen op mijn virtuele server met auth smtp. Port 25 en 465 staan open in ufw. Echter werkt het inloggen niet. Ik krijg steeds een access denied dat het geen open relay is. Dat is logisch, maar zou graag van een willekeurige plek mail willen verzenden door login en wachtwoord te gebruiken. Er is verschikkelijk veel documentatie beschikbaar voor exim4, maar ik snap het niet zo goed.

Mailen en ontvangen buitenaf werkt wel, evenals lokaal mail verzenden.

Is er iemand die weet waar ik het zoeken moet ?

Bedankt,

Stephan