Re: Samba + Exim4+ Ldap op Debian Lenny stable

Hoi Martijn,

Ik krijg nu een aardig idee over hoe het er uit komt te zien. Wat ik dus moet doen (als ik het goed begrijp) is dus ldap_local_user en virtual_maildir aanmaken/configureren en dan opnieuw opstarten?
Locaties:

ldap_local_user valt dan onder /etc/ldap/ ?
virtual_maildir onder /etc/exim4/conf.d/transport of router/ ?

transport = LOCAL_DELIVERY vind ik terug in 900_exim4-config_local_user onder /etc/exim4/conf.d/router/

Groeten,

Roland