Samba + Exim4+ Ldap op Debian Lenny stable

Hallo,

Ik ben nu een klein maandje bezig met het opzetten van een debian lenny server waar LDAP + Samba + Exim4 op moet komen te staan.
De bedoeling is dat samba en exim4 gekoppeld zijn aan de LDAP server zodat als er een gebruiker aangemaakt wordt dat dit maar 1 keer hoeft te gebeuren i.p.v. 3 en
dat alle gebruikers gegevens op 1 centraal punt opgeslagen en opgehaald worden.

Tot nu toe is het mij gelukt om samba te koppelen aan Ldap maar met exim4 heb ik minder success omdat er ook gewoon weinig (bruikbaars) over te vinden is.

Onderdelen waar vooral weinig over te vinden is:

- Het .schema bestand dat gekoppeld moet worden in slap.conf
- Het bijwerken van de bestaande gebruikers zodat daar een mailadres voor aangemaakt kan worden.
- Het bijwerken van de template die gebruikt wordt voor als er een nieuwe gebruiker aangemaakt wordt.

Kan iemand mij helpen hierin?

Alvast bedankt,

Roland