Re: Samba + Exim4+ Ldap op Debian Lenny stable

Hoi Martijn,

Excuses voor de mailfout.

Uiteraard heb ik IMAP geconfigureerd met LDAP en dit werkt ook. Ik zit enkel met het koppelen van exim aan ldap.
Als ik het zo goed begrijp heb ik dan ook geen apart .schema file nodig in slapd.conf om het juist geconfigureerd/opgeslagen te krijgen?

Ik heb meteen geprobeerd ldap_local_user en virtual_maildir te configureren maar blijkt dat ik deze helemaal niet heb! terwijl ik wel een tree heb met gebruikers en ou's op OpenLDAP 2.4.11 die ik kan benaderen/aanpassen
d.m.v. webmin of phpldapadmin.

Zie ik iets over het hoofd ?

Met vriendelijke groet,

Roland