Re: [Debian]:Diese Liste als Digest?

Am Freitag, den 12. Mai 2000, um 09:08h schrieb Andreas Mueller:

> huch jetzt weiß ich vieleicht nicht genau was du mit Digest
> meinst denn:
> ------<shell an>-------------
> $ vok digest
falsches tool. probier' mal "dict digest" ;-)

===cut===
>From The Free On-line Dictionary of Computing (07Oct99) [foldoc]:

  digest

          A periodical collection of messages which have been posted to
          a {newsgroup} or {mailing list}.  A digest is prepared by a
          {moderator} who selects articles from the group or list,
          formats them and adds a contents list.  The digest is then
          either mailed to an alternative {mailing list} or posted to an
          alternative newsgroup.

          Some {news reader}s and {electronic mail} programs provide
          commands to "undigestify" a digest, i.e. to split it up into
          individual articles which may then be read and saved or
          discarded separately.
===cut===

Ich habe noch nicht gehört/gelesen, daß es soetwas für diese Liste
gibt.

Welche Informationen sollte man auch daraus ziehen?

* "Linux-User sind (keine) Kulturverweigerer" ?
* Biographien von Listenteilnehmern ?

wir haben keinen Moderator :-/
--
   Michael                  LDKnet / LDK/LUG / Unix-AG
     *Weitzel* /LinuX --- email: weitzel@ldknet.org